Thursday, February 24, 2011

Tukar Tukar Tukar!

sume benda nak kene tukar.. 


tukar tukar!!




1. laman web blog aku dah tuka dari ayat klasik "Pembeli masa sudah"
  kepada ::Tentang bulan::
~bila bulan bisa ngomong~
ala2 indon gitu...huuu..
ganas x bulan? grrr~~



2. ingat nak tuka template cantik2 mcm blogger lain.. 
tapi dengan rasa bangga dirinya..
saya mengaku yang saya TAK RETIIIII.. 
>,<"



3. Aku ingat nak tuka tudung r.. heee ingat nak beli selendang pulak bnyak2.. 
senang.. bangun lambat pon xpe.xpayah nak gosok2 tudung..
so, kene la orang teman aku g masjid india ea.. 

SAPE NAK IKUT AK G SINI JNGN BEBEL LAMBT K hehe:)


4. nak tukar cincin!..
heeee~ motif la kan.. 
dulu akU pakai 2 lot of the rings..
(dari abg2 ksyngnku)

tapi dah tuka~.~
aku pakai satu je.. new one :)

simple but special
walalala

<3

5. tukar ............... 


er tuka boypren boley.. :D
hahaha.. 
xmoh xmoh..



6. tuka jadi rajin.. 
eh.. xley tuka nie.. 
aku memang dah rajin.. 
:))))


7. aku xtaw nak tuka apa dah nie.. 



8. k la. aku nak g mndi tuka baju.. 
malam ni ada kelas..
xsuke tol jadual tukar tukar.. 
penat taw tuka tuka.. 

9. tata 

10. titi

11. tutu 

12. tuka



change can be the gud thing :)) 
Change is an opportunity for me to grow..

2 comments: