Tuesday, August 16, 2011

3 Hari jadi OKB



starting 10-8-11

Aku ke Kilang Proton Shah Alam KL




 (outstation la kunun dgn bos aku..)

Mr Lim (dalm pic) ni kawan baik my mom.. so, dia kunun nye nak latih aku berbisnes.. t aku kuar UM ley keje dgn dia..

ok le tuuu...

tp, itu bukn ceritenye..

the story begin masa kiteorg tido di rumah member bos..

first ayat aku   http://www.smileycodes.info WALLAWEH!!

xnak kechik umah.. xnak kechik kete..



Masa smpai tu dah nk pukul 7.30.. so time aku berbuka la.. psngn suami isteri ni (mr n mrs Hong) sngat prihatin n cepat2 bawak kami makan kat luar.. tapi dia kata: "kite g tempat makan chinese ea.. tapi jgn risau HALAL.."

xkan aku nk cakap xnak r.. ok la tu dia dah mention halal..

rupa2nya g makan seafood.. ^^




aku segan2 nak amik makanan.. so, dorunk sgt sporting smpai sume dorunk tolng bakar, rebus, panggang kan.... ^^
 Alhamdulillah^^

~~
kat umah dia, aku diberi bilik mewah.. aircond compirm la kn.. TV besar each bilik.. bilik air xpyh risau r nk mndi air panas kan.. n etc...

n malam tu diaorg siap karoke.. bukan karoke biasa.. siap ada pasang lampu disco..dia suh aku nyyi... aku malu la sore sedap sgt :P... heee.e....




Mr n Mrs Hong ni baru teringat aku kene bngun sahur, so dorunk suh aku masak magee.. bila aku bukak almarinye... sume jenis magee ada... cam kedai dah..



~~SAHUR TIME~~

Aku bngun ke dapur n bukak almari amik magee... baru nak g wat air Milo... i saw dis!



Giler baikkk... siap dh masakkn nasi.. nasi Chinese lembut je..still Halal k.. n  aku goreng telor gune tmpat masak elektrik.. sume benda nak elektrik... huuu

~~paginye..dorunk g sarap kat kedai chinese, so i just watched it ^^

balik keje kat proton (xsabar nk balik umah baru aku.HAHA.) dia dah belikan aku :

2 kotak 
dan..



tenkiukkkkk ^^

sahur esoknye aku goreng fishcake..


 nasi dia still tolong mskkan coz aku xreti gune nie..

ad set2 timer bagai -_-

n other thing yg menJakunkan aku ialah:

eksen je tuuuu :P bukan larat punn...
actually byak agi benda yg aku jakun, mesin urut yg lngkap.. ya da yada yada,,,, :DD



wahhh hepinye ... berangan jadi org kaya raya...HAHA...

aku just nak say thank yuuu kat dorunk coz layan aku cam anak dorunk sdiri even we r not same religion...

sweettt sgt...  http://www.smileycodes.info

btw, i still Bersyukur sgt2 dgn apa yg aku ada sekarang.... just saje nak berangan sikit... ^^

back to reality ^^

my HOMEEE sweet home... ::




It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag ^^

No comments:

Post a Comment