Saturday, May 18, 2013

Broga lagi?

hehehehehehehe.

Dear broga,
here we met again.

Ini bukanlah dalam perancangan hidup aku sebagai pelajar tahun3 universiti malaya. Aku dah sampai di Broga since first year dan last word yg keluar dari mulut aku ialah

"ini ialah kali pertama dan terakhir aku ke Broga. cukup lah merasa sekali"

TEETTTT...

Ini kali ketiga ok. Tiga. hahaha. tak de lah apa yg istimewa sgt kat Broga ni. Cuma yg membezakannya ialah, dgn siapa kita pergi. ke tiga-tiga kali ialah dengan org2 yang berbeza. Motip lainnya ialah. 'rumets aku sangat busy dan takde kat bilik. ditinggalkan dan rasa tension dgn kerja dan assignment yang berlambak. So, ini ialah keputusan tetiba pakai join je 'program broga kk4' even batch aku tak ramai pergi.

Motif lain? ada ke? :P ekekeke *senyum sinis

Ok, penat harus lah. tapi dah terbiasa jalan-jalannya. So, berlagaklah bila sampai puncak. hee :P

inilah moment - moment kali ke tiga di broga :) 

 



dejavu broga -aqasha-


walaupun terasa broga kali ini , kurang ahli dari tahun lepas. dan ramai teman se Batch dan rumets aku tak datang. tapi live must go on. kita perlu berani bergerak dan berjalan sendiri kadang-kadang. mencuba dengan suasana yang baru. belajar pengalaman baru. Disitu lah nilai diri kita. Berani atau tidak, itu adalah pilihan kita. tq guys for this moment. 


I don't know how I got here
I knew it wouldn't be easy
But your faith in me was so clear
It didn't matter how many times I got knocked on the floor
But you knew one day I would be standing tall
Just look at me now

Cause everything starts from something
But something would be nothing
Nothing if your heart didn't dream with me
Where would I be, if you didn't believe
Believe...

:: make a choice.

No comments:

Post a Comment