Sunday, June 23, 2013

Done my 3rd year


Im done my 3rd year!!

dengan semua usaha yg aku dan kawan-kawan telah lakukan, harap ini yang terbaik :)



Terima kasih kawan-kawan yang bersama saya sepanjang musim peperiksaan dan study week :)

Now.. im done my 3rd year!

Ada sedih, ada gembira.. Jaja intern sem lepas. aku next next sem.. so tak dapat jumpa dia sampai graduation. wahh.. camne ni.. dia lah yg mendorong aku belajar selama ni... emmmmm..... Sedih ler!!
btw, i wish u the best dear...



InsyaAllah kita ditemukan lagi :)

ok. next. thank you much to roomates Alia n fatin. for everything.


will miss single thing suka duka, merajuk sana sini, terasa hati .. hahaha.. it is normal thing la dalam persahabatan. kita je kena jadi profesional dalam mengatasi semua ni. sedangkan lidah lagi tergigit :) 

ok. bila kat rumah ni dah tak tahu nak buat apa. just missing all of you. <3 

Doakanlah semuanya berjalan lancar dan aku sentiasa tersenyum. interesting moment begin in my life. ^_^ 
Semoga Allah beri peluang untuk aku terus bergembira. bersama keluarga, teman dan semua yang aku sayang <3 

:: Dont wait for perfect moment, take the moment and make it perfect.

1 comment:

  1. 안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

    ReplyDelete