Thursday, May 26, 2011

Semangat tuk sape

tadi pagi, dgn wajah yg suram...muram.. bgun awal pagi..

bersiap dgn kemeja separuh lengan bewarna maroon 5 , berseluar jeans..

dengan semangat yg hilang, hujan yg renyai, ku pergi ke sekolah GP jugak tuk menjalankan tugas..

~~~~
cikgu lily: munirah, kol9 jap lagi g bilik mesyuarat taw.. bgi talk skit kat budak nk stpm ni.. n tolng nasihat kat budak lower six yg nk g poly tu k.. ok.. jmpa sana ..


.............. .......

baru smlm aku ngis2 sedey n risau dgn kos aku ni, tetibe ak nk bg org smngt.. smngat aku??


bg aku..
semangat amat lah diperlukan tuk seseorg tu terus berdiri..berlari..

aku sendiri suke dgr org2 bebel kan aku tuk trus berusaha.. lbey2 lagi time tgh down..

jeritkan semangat padaku....

   semangat    semangat     sengamat

come to me...






tuk dak2 yg belom masuk U: study la skrg tuk masuk U... tapi ingat one thing..


di Universiti BUKAN SENANG...tapi SERONOK


fikir2kan lah maksud yg tersurat n tersirat tu...... selamt bramal... ~~


learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

No comments:

Post a Comment