Saturday, October 8, 2011

100 Hari


Pejam celik, pejam celik.. kejap je masa berlalu..

Hari ini merupakan 100 hari arwah abg menghadap Illahi.. macam biasa, aku tak terasa pon dia xde..
hebat kan.. Dia g keje tu......

ish.. apa aku ni..


ok... aku sekarang kat rumah.. yuhuuu.. seronok rasa bila dapat jumpa family :)
kalo dulu, aku jenis jarang balik rumah even ada cuti sminggu.. huk huk.. tapi, sekarang i wish i at home everysecond with my family..

seronok dengar suara suara bising ibu, ayah, along.. marah-marah adek.. best tull..

tapi maybe malam ni terasa sikit kot bila sume saudara datang tuk membacakan tahlil, yasin n doakan tuk Arwah Angah :')



Pengalam hidup memang mendewasakn kita..  org yg baca ni mesti simpati.. tapi TAKKAN pernah sama dgn ap yg aku rasa.. berat korunk tgok, berat lagi aku rasa..

tapi cukup lah tu.. aku dah besar.. :))

kalau Arwah ada mesti dia xnak tgok aku camni.. :')


Tapi, balik tadi, aku hepii sgt bila tgok ibu ayah aku senang n senyum je.. dlm hati dorunk kite xtaw.. tapi senyuman dorunk dah mengubat segala rindu kat hati aku..:) hilang sume masalah aku kat kolej tu..

tadi baru je siap potong2 bhn2 nak masak..hari ni nak masak nasi ayam, pulut, rendang, n ayam kari..  sedappnyeeerr ~ malam ni jemput group tahlil prempuan.. berdoa semoge sume berjalan lancar.. amin..



100 hari dah berlalu dan akan terus berlalu..
yang pergi akan pergi.. yg hidup mesti teruskan kehidupan..


Al-fatehah :')
 jom rasa aku tolong masak ^^

1 comment: