Wednesday, October 5, 2011

Family Eucharis

Berakhir sudah Minggu Keluarga Bestari 2011/2012..

happening + + pening....

firstly, i be a MAMA a.k.a UMMI for my family , Eucharis.. huk huk..

seminggu berlangsung nye MKB ni, mcm2 kenangan aku dapat.. suke duke.. haha..

tapi ingat senang ke nak jaga 3 floor.. A100. A200, n D100,.. yg paling susah, bila nk suh dorg turun.. yg junior pon ad yg x trun, apatah lagi senior kan.. mati kutu aku.. nak marah kang, kite ni sape je la.. bukan mak betul yg melahirkan diaorang.. heee

Apa2 pon, tanggungjawab mesti diteruskan.. 

sedihnye hati sorg Ummi bila papa a.k.a walid sgt busy smpai xde masa tuk family..So, terpaksa cari skandal papa.. HAHA.. thnx to Azhari, Zuhaili, Roy, Abu.. n papa2 yg membantu ^^

tapi, dgn semangat yg ada.. aku nak reka tari, buat skrip teater, reka tarian persembahan.. n apa entah lagi.. 
hingga aku ni lupa yg aku ada family.. why not benda tu kita pikir sama-sama.. 

lepas aku dh tension sgt, barulah i got kata-kata semangt dari Nad Comel a lot.. n from my senior tuk bantu aku kendali teater, nyanyian, cheers n reka tari.. 

thanx tuk sume yg membantu.. 

thanx jugak pada junior yg sporting walaupun ad jr yg macam nak xnak.. tp biasa la tu.. 

kepada ketua Cheers Leader (Tirmidzi).. tahniah dapat anugerah ..u deserved it.

n cheers2 korunk seyes best!! sebab Baru.. so sedap la dgr.. 


Eucharis menang futsal pompuan.. reka tari lagu tema.. nyanyian solo.. apa lagi ek.. ceh, mcm banyak je.. HAHAHA


im MAMA terbaik. kbai...


hHAHa.. xtaw la kn camne ley terpilih.. btw, thanx if u ols think i'am :P




xbanyak pic.. hav a look ^^









for video:

ni tarian ago goo yg serabuttt >,<" maluuu



ni tarian duet junior n senior ^^







EUCHARIS HEBAT HEBAT HEBAT! :P


PEACE!

No comments:

Post a Comment