Tuesday, November 13, 2012

Egoism

EGOISM: The ethical doctrine that morality has its foundations in self-interest

Saya anak ke tiga. sorang perempuan. 

Saya susah nak mengalah. kalau ibu ayah marah, ada je saya nak pusing. =.=
*maap =.=
Ego ke tu? 

kadang-kadang kan.. saya sanggup biar masa je yang tentukan semuanya, daripada bertindak. Kalau ada orang buat salah, saya biar je la satu hari nanti kami berbaik. Eh. Ego nya. 

kadang-kadang kan.. saya suka pendam dari beritahu kebenaran. sebab saya akan berfikir, kalau memang ia adalah benar, satu hari nanti, ia terbukti kebenaran. betul kan? tak ego kan? 

Kadang-kadang kan.. saya  sukakan seseorang, saya lebih suka diam selepas dia tau. Bukan ke orang kata, kalau jodoh tak kemana. so, kalau da jodoh saya, dia tak lari kemana lah kan. dan kalau dia memang suka kan kita, he should make an action. ego ke tu? 

Entah. =.=" malas la fikir.... 

hepi dewali guys!


:: The reason I dont talk to you anymore is because I keep telling myself that if you wanted to talk to me, you would. -example of egoism.

No comments:

Post a Comment