Thursday, November 1, 2012

Raja untuk Sehari!

Kompang dipaluuuuu~
Pengantin maluuu~
Duduk bersandinggg~
Tersipu maluu~~

*joget la joget*

Tak dapat nak gambarkan perasaan aku ni taw tak.. ada sedih.. sebak.. gembira..masam masam manis pon ada.. Finally my Hero selamat diijabkabulkan! Alhamdulillah!



"Aku terima nikah Norlian Bt Othman dengan mas kahwinnya...tunai'

SAHHHHHHHHH!!!!!

dengan sekali lafaz itu.. maka menangislah syaitan .. haha padan muka.. aku pon nangis gak, apa cite ni.. huuu.. Sobs sobs.. Inilah satu-satunya abang yang tinggal.. dah la abang yang pertama.. sedih la wei. dengan siapa lagi aku balik nak bermanja-manjaa... kalau dulu boleh tido atas perut along. sekarang agak-agak dapat lagi tak =.=

One more sedih sebab, arwah angah tak ada dalam meraikan hari-hari bahagia ini :(
kalau dia ada mesti lagi kecoh.. emm.. huu... Dia mesti gembira.. :')

Apa-apa pon.. Aku turut tumpang gembira atas hari yang berbahagia ini.. Tahniah Along. Untunglah isteri cantik.. *jeles ittew =.=

jum jum lihat gambar abang saya kahwin ^_^


Pagi pagi nak gi nikah ni.. dub dab dub dab katanya :)

Nak abang saya?? mintak izin sy dulu! :3
Along pagi-pagi ni bape kali gi tandas.. hewhew..

Hang berTuah..  :)

yang halal buatnya :)
Untuk pengetahuan hadirin sekalian, mereka dah main2 cintun ni dari sekolah. Mereka sekelas semasa diTingkatan6.. dan hasil kesetiaan dan keihlasan menunggu abang saya grad.. Kini terpatri janji.. Pergh! Daebak! Kahwin satu umur! 25 years old :) Dulu satu kelas..Kini satu rumah ┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌

disertakan sekali:: ini kena wish jugak ni.. "selamat pengapit baru!"

Hari bersejarah buat keluarga kami. 
orang kata.. bila dah seorang adik beradik dah kahwin, dia merebak... err... lambat lagi kot.. :3
┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌

Saya sentiasa diTENGAH okayyy... hahaa.. 
Oklah....
Aku undur diri.. sobs.. huu..
Mukhsin B Mukhzam!
kakak doakan semoga Along berbahagia bersama Isteri hingga ke akhir hayat..  mohon anak saudara yang comel ok! :3
Jaga isteri baik2..
Bimbing keluarga dengan agama :)
Yang penting, jangan lupa kami ^^
Dan.... jangan lupa sentiasa doakan arwah angah..
Angah satu2nya adik beradik kita yang banyak berjuang demi keluarga :')
eh.. lagi satu.. Tolong jaga Ibu ayah jugak..
sekarang tanggungjawab along semakin besar.. but I do believe on you <3
You are great brother..

SELAMAT PENGANTIN BARU!!! 28.10.12
-
---
------
-----------
--------------------
--------------------------------
------------------------------------------------
EH


::Dan.. Siapa pula bakal memiliki hati ku.. *chewah :P To BE CONTINUE.... :3

No comments:

Post a Comment