Saturday, July 23, 2011

Kami Beza

bila aku keluar dari jalan2 dgn member n nak balik umah.. aku akan pening nak belikan apa tok my family ..

makanan adalah benda pling senang dri nak beli brg2..

so dorunk nk makan apa??

bila aku mesej tya nk apa.. macam2 jawapan ada...

" ibu macam biasa ea nak bubur mcD " (ak dah pham sgt... ) ^^

my mom fav


" ayah nak ayam Kepsi taw.. "




adiq2 aku xyah tya.. beli je.. heee ada 3 org adek lelaki, kalo aku tya kang pelik2 lak bunyinye.. but they love big apple.. so easier for me bli sekali tuk 3 org ..




aku lak loike burger ^^

kalo ad berger baru kat mcD.. i ll try it heee.. 
this is best bro...

so i prefer berger mcD la.. tapi terpaksa aku beratur kat Kepsi tu dulu .. then cari lak mcD.. tadi kat jusco bukit indah xde lak mcD.. terpksa g cari kat luar... huuu

pastu pusing lak g beli tuk adek2 aku..



inilah rutin aku kalo aku kuarr mesti kene cari makanan2 nie...

makanan ni sbgai salah satu cara tok mengelak kan diri dari kene marah kalo balik lewat.. heeee
bijak x... heee...

so kalo korunk nak balik lambat silalah buat macam aku.. berhasilll.... heee..


now..g lah tya family korunk suke makan apa?

family aku makan fast food je.. kemain taw... ^^v


know ur family well.. u ll hepy look their smile then ^^

1 comment: