Tuesday, July 26, 2011

Ujian Ramadhan

Ramadhan bakal datang lagi..

seronok? sebagai umat islam sure la tu yg kita akan rasa..

puasa.. sahur.. berbuka.. n yang paling kita suker Raye ^^

tapi ....

bukan tuk tahun ni..

    salah x kalo aku x exited tuk sume di atas..

      salah x kalo aku xnak ia datang...

salah kan..i knew it.. tapi tolong bg aku masa..

ini bukan senang tuk aku..

berat lagi korunk tgok.. berat lagi aku pikul..

aku tak taw macamne lagi nak buat tuk aku..

3minggu dah berlalu....... masa kerja membusykan aku tuk pkir hal ni.. tapi setiap kali aku duk sorang2.. n tiap malam dia muncul dalam hati aku..

aku bersyukur family aku terutama Ibu dah kuat.. cuma aku je blom.. mungkin terlalu banyak kenangan yg dia tinggalkan dengan aku saat2 akhir..

patutlah dia xtgalkn tanda2 tuk ibu , ayah.. sebab dia xnak dorg sedey..



muhd mujahid..

kte taw ko nampak kite..
just nak cakap.. kte sayang n Rinduu kat ko sangat..



Ramadhan ni bakal jadi ujian dan cabaran yg lebey berat dari Ramadhan dulu.. ;

..tahan lapar.. tahan dahaga.. tahan penat.. tahan nafsu..
n tahan RINDU..


"Selamat Datang RAMADHAN dan RINDU"



kakak sanggup derita untuk merindui angah ..kalo itu adalah bahagia UNtuk kakak..Alfatehah

1 comment:

  1. munirah.. be strong... tunaikan impian arwah..

    ReplyDelete