Friday, July 22, 2011

Saat Terakhir

hanya tuk mngubat rindu....

aku harap aku x tulis ni.. tp aku rindu kan dia..
setiap malam...
dah 2minggu dia pergi tapi aku rasa macam dia ada lagi kat sini.. kat sebelah aku.
aku tahu dia tgh tgok aku.. aku tahu dia sayang aku..
teringat seminggu sebelum dia pergi..

(bilik aku)
dia: kakak.. tolong jap.. tolong amek gambar kite jap.. gune fon ko

aku: ala... fon ko kn ada camera..
dia: xnak r.. xlawa.. cpt la, kite nk bg org ni..
aku: yela.. rambut tu nape basah.. tul2 skit...
dia: btul kan la..
aku: sini.. (......) camni bru nsem...

snap **

aku: ala.. asal x senyum.. one more.. syum k..
(..dia syum.. tuk kali terakhir.......)

pkaian yg dia pkai masa amik pic tu adlh pkaian masa dia pergi..


dat nite,

dia tido kat bilik aku.. sebelah aku.. dia suke kaco euler n frogie, t aku mrh ^^
malam tu.. dia citer sume rahsia Along.. banyak dia cakap mlm tu..
last sekali dia pesan

:: kakak, ko belajar smpai grad ok.. kite nk ko grad.. nk ko bggakn ibu ayah.. nk apa2, mntak je kite..
jaga ibu tu.. rajin2 r kol ibu kalo kat U t.. ............
...................................................................................................................


*dia kje sngapore, balik uma smngu 2 kali..


1july11 (jumaat)
pagi,

ibu g keje kul7, dia tido meniarap.. ibu just pgil dia tuk mintak kunci moto, n dia xpndang pn.. ( dia xnk ibu sdey..)

aku g kje kol8..

dia masuk blik aku bring ats katil aku ( still meniarap )..
dia cakap: "cepat lah g.."
aku plik? " g mane?? "
dia: ko tu g kje..

ohh.. aku g je.....


tempat kje,

pagi around kol 11,

dia kol: kakak, org streamyx nk dtg jap agi.. nk kene byr ap2 ke?

aku: yeke.. xyah byr.. ko tgu je dia buat k.
dia: ala... kite nk kuar jap..
aku: laa.. xpyh la.. duk je umah la.. ko nk g ane? lama x?
dia: ada la.. kejap je..acik ada xpe kan..

(xde org tahu dia g ane... )

aku: em yela, jgn lama2.. ok bye

...............
..
Petang, 

"kakak.... ibu dpat kol tu... .................npe? g tgok...."
ibu..........
....................................................................................................................................
...

on our way... (dlm kereta..)

on kol
aku: "kat mne?!! mcmne angah??

TAKKKK TIPUUUU......................................................................
...................
.......


tenpat kjadian,

...........
..
.




ALFATEHAH..


dear readers.. now go kiss each of  ur family members.. now... .. ..:(

2 comments: