Wednesday, March 14, 2012

It hurt inside

Salam..

ok.. serius memang lama sangat tak menaip di sini.. sebabnya senang je.. BUSY =="

Dipendekkan cerita, aku join BORIA untuk pertandingan boria FESENI 2012! semakin busy bila aku ialah pengurusnya.. banyak giler CABARANnyeee.. aku sabar n sabar dan sekarang tinggal 2 hari lagi utk pertandingan yg sebenarnya.. 

But, why it hurt inside? 

firstly bila masa korang terasa pendek dan terlalu terbeban dgn test, assignment, tutorial n dah tentunya kelas di awal pagi.. n im the loser bila sangat tak pandai bahagikan masa.. ==

Secondly bila korg tak dibenarkan minum ais.. heee.. xde la hurt sgt pon :P 

  dan tak tinggal kopi utk setiap pagi yg mengantukk...


ok yg pling 'hurt inside' ialah semalam semasa preview depan penyelia.. 
Aku Injured :(



semasa training, aku tak dibenarkan latihan.. budak2 kena denda tapi aku tengok je.. sedih gilerrr.. :( 
n semasa nak preview .. aku degil jugak utk preview sbb kalo x, x cukup org la.. 

tapi... sakit nye tu, aku je tau...........

lepas tu ramai yg mengurut kaki ni.. huuu.. malam yg sakit sangat.. aku tak kisah sakit , tp it hurt inside bila aku ni menjadi 'masalah' pada Team :((( 

But, today, it getting better.. rasanya, dah boleh nk all out sikit.. 

BORIA BESTARI!! aku dah mulakan semua ni.. aku akan akhirkan juga!!

video motivasi::




:: It matters HOW we are going to finish.
are we going to finish STRONG?

1 comment:

  1. good luck dear ^^.... . and i'm sorry terpijak ibu jari kaki tuh.... so sorry :'(....

    ReplyDelete