Thursday, December 22, 2011

Jom Menari Jom

Assalamualaikum ^^

Saya Munirah Mukhzam CEB100039 fakulti Bisnes telah mengambil subjek 2jam kredit Kokurikulum (subjek Universiti) dengan menyertai Tarian Kebangsaan.. (tarian asli, inang, joget n zapin)
i took this subject with my roommate, Daya Ali.. Mula-mula kami pergi tarian Cina, tp tetibe cam tak sedap hati dgn cikgu tu.. So, now we in Tarian Kebangsaan.. ^^

I choose Tarian sebab nak have fun bila asek subjek perah otak je. And bukan pelajar pusat kebudayaan je yg join.. Ada pelajar business, ekonomi, sains, engineering, API pon ada taw.. :))

 Anggap lah semuanye berjalan lancar, even ada sikit2 ketidakpuashati pada sesetengah pihak.. but its over dah..

Pada 22 Dec 2011, Pesta Kokurikulum Bermula!

Selain tarian, pelajar yg amik KO-K subjek lain, buat pameran kat depn Dewan Tunku Canselor.. meh usha.. ~~


ini pulak model tulisan cina :P ~nur faezah~

ini seorang pemerhati lukisan yg sangat popular -_-"

ni lah hasil jahitan baju melayu dari sentuhan miss pinky n jaja (ko-k jahitan)

Banyak lagi pameran yg dipamer.. and ramai akan ke dalam dewan untuk tengok acara pentas pulak.. macam2 ada.. seni mempertahankan diri, teater, nyanyian, tarian, so on n so forth..  jom usha lagi ~

ni koir dari arahan abg Roy.. sangat besttt ^^
yg ni pulak member aku yg jumpa time APK.. Shaha ar~ pandai sey dia berlakonnn :)

n budak ni amik ko-k Gamelan.. siap nyanyi2 bagai. .


ini lah juara untuk Tarian.. tarian India (tp majority, chinese amek) BESTT GILOO

ni  member kami yg dtg dari jauhh (jauh sgt kan) utk menyokong kami ^^ tq

this is Suhaila ^^ artis 9.. comel kan,, :) 
menari di bilik bersama :P



Aku balik awal, and tak sempat nk amik gambar dengan yg lain semua :(  dgn kawan baik plus comel aku lagi iaitu MIRA, xde picture bersama.. sedih.. dia la teman aku masa tarian.. sweeet n comel dia..

tak pe la.. yg penting kita semua keep in touch k ^^

Ha! nak tgok video yg kelakar tak??  http://www.smileycodes.info


*soriii coz my fren that used my camera more focus on me.. n nampak la segala mistake yg aku buat.. ngeh2
** this was our 1st time using that kain songket with the Baju.. so, tak sebati lagi .. haha :P

Btw, even gitu, it was fun :) ini lah pengalaman.. so, korunk nak amik Ko-K apa nanti? hope it will make that ko-k memorable ^^

p/s thanxx sangat pada yg beri sokongan.. n yang berlari dari fac tuk support aku tu.. Thanx ea awk :P
http://www.smileycodes.info





:: penari duet aku nama dia Taqif, Engineering, and hansome. K bye.

2 comments: