Friday, January 7, 2011

Coklat Fair

Ada sesuatu
Melahirkan rasa getar jiwa
Ku berikan kata putus
Dari hati ikhlas
Kau berikan kepada ku sayang

Cinta tak semestinya
Kau berikan coklat atau bunga
Cuma satu akan kau berikan
Cinta yang tulus lahir dari jiwa yang setia

ops!
tetibe post lagu 'coklat dan bunga'...

sebenarnya nak highlight kan COKLAT!
cakap aku sape x suke coklat??? 


 mari jumpa aku.. aku nak tanya macamne dia ley tolak coklat yang manis , delicious, marvelous ni... rugi betui~


motif tetibe nak citer pasal coklat coz...




Tadi aku g Chocolate Fair kat Mid.. hiihihi~


aku bayangkan besar sangat tempat nye.. (xtaw la, kalo ak dtg lewat)  Tapi, biasa2 je.. aku bajet, ada orang coklat ke, rumah coklat ke.. huhu~



aku nak cari coklat ni xjumpa :)

aku nak beli rumah ni xmampu :(






jalan punyer jalan kat ctu.. apa lagi.. rasa lah sumer tester coklat yg ada.. sape nak bagi rasa coklat free kan.. huhu~ sedap betul..!! nak rasa, tapi amik 2 3 kali.. (dah bukan nama rasa dah tu..huhu :)) 

macam-macam jenis ada.. banyak warna..n berpatutan.. 


ada bentuk bunga telur..

bentuk upin ipin..

coklat tempahan letak gambar sendiri pon ada (tempahan)

n lolipop banyak2 bentuk menarik :) 





N ada orang tu kan........
belikan aku ni time aku g merayap tengok coklat lain..


tq :) 
hik hik.. xnak makan boley ;)
(gedix)










 <------- pastu xtaw nak beli apa sngat..kita beli je yg comel2..


yang lain dah habes makan :))) 



hee.. aku xla fanatik sgt kat coklat..sekali sekala dapat makan best la.. 





but nasihat tuk penggemar  coklat.. jangan sampai gigi anda jadi cam pic ini sudeh..

:)) gosok gigi 3 kli sehari





pesanan iklan dari Kementerian Ksihatan gigi-gigi bersatu :P

LOvE cOkoLat <3

No comments:

Post a Comment