Monday, January 10, 2011

Dewan Kuliah Penuh



Haa... Pelikkan bila dengar dewan kuliah penuh??


Pelik Tapi Benar dong.. 


Sepatutnya kelas APK aku kat Dewan Angsana (fac bahasa).. tp pas check spectrum tetibe je system tukar ke Dewan Kuliah kat Fac bisnes ( FPP ).. Dah la kelas petang (5pm-7pm) nak kene menapak jauh lak tu..kata tuk diri aku: Mun Mun jangan mengeluh.. 







(senyum.. xperlu kata apa-apa)


Ala.. aku xkisah la.. cam x biasa lak kan jalan ke fac aku tu .. 


TAPI!!




yang aku kisah sangat ni ialah bila tetibe je dewan kuliah tu PENUH! Ramai betui.. ni mesti akibat gara2 system bukak kelas APK baru n g tuka kelas kat dewan angsana bawak ke Fac Bisnes ni.. 


SAbau2,,


ni keadaan dewan.. cam tengok konsert AJL lak ::















Disebabkan xde tempat duduk, aku n CT yg datang AWAL ni, terpaksa duduk kat tepi tangga.. cam minah2 tangga r.. dah la xnampak lecturer.. slide pon xnampak.. memang Best r kan.. 









Dengan seorang hamba Allah ni makan .. 






Ada yang main fon.. 


Bosan wei..


And shut up no shut up  (dan diam xdiam) dah 1 jam aku duk kat tangga tu.. 'sedap sangat duk kat tangga tu' (sentap) ..


So, dengan tanpa berfikir panjang, aku menghasut CT tuk 'ca alep ba wau ta' CABUT.. :P
CT setuju ( bagus CT nie ) .. 


Dan kami pon melangkah pergi... 


degil ke?? kira ok cabut lgi setngah jam.. lagipon.. try r rasa duk 2 jam kat tangga tu.. dah la aku ni berisi la sangat kan .. 


Tapi.. tahniah la kepada dewan kuliah FPP kerana dipenuhi pelajar :)))) 
macam tgok konsert AJL semalam lak... :P 

bagus mahasiswa UM!!
(mata ke atas sambil letak tangan di bahu ::sentap:: )

No comments:

Post a Comment