Thursday, January 27, 2011

Sudah jatuh ditimpa malu



SAKIT!!

demam lagi
aku xtau kat UM ni berapa kali aku demam

aku rasa sebab kene ujan kelmarin



n pastu x mandi
memang free2 la dapat demam kan
antibody aku xkuat :(

malam tadi badan dah xlarat sangat.. aku g ketuk pintu bilik org minta ubat
tapi xde :( 


aku apa lagi terbaring la malam tu dengat berselimut tebal2

nie time otw nak demam
sempat ag CT amek gambar


Pagi sok bila terjaga, aku rasa sakit2..
pening2~


aghhh!!


aku jerit sorg2 dalam bilik 
rumate sume dah xde
:((

Aku rasa nak g tandas.. 
aku try bangun jugak..

~TIBA-TIBA~

gedebukkk!

gini la aku terbaring depan pintu floor tu


aku xsedar dah
aku cume rasa saket2 je
aku try bukak mata aku tgok dah ada kat depan pintu blik
xley nak bangun :(
bila masa aku bukak pintu pon aku x ingat.
aku jerit panggil org, mula2 xde yg dengar
so, aku trus try bangun tapi aku xlarat dah
nanges r wei..:(
waaa

cian nye aku~~~~~~



Pastu baru ada Lala (PM) perasan
mula2 dia tkut nak g kat aku, ingat aku kene rasuk..
pastu baru lah ramai yg datang n angkat aku


lebey kurang cam nie la huhu



Malu wei pitam gitu

pastu baru aku rasa pinggang aku sakit2 akibat jatuh
 thanx pada yang membantu :))



sekarang ni tinggal pening2 je..

err... aku xreti makan ubat :( 
makn soluble je la walaupon xde kne mngena 
hihi


huk huk 
ergh,,.,. maseh sakit :(((

%$$^$*^%&%$

aku nak sambung rehat .. 

nak tido jap :((((

Zzzzz



2 comments: