Wednesday, January 5, 2011

Impian 2011

Ish Ish Ish..

dah lewat ni aku nk tulis pasal azam n impian aku tuk 2011.. 

arghh!! xkira.. nak citer jugak...

azam zam alikazam~
 

t tengok aku kat libry :)

STUDY RAJIN_RAJIN~ of cos la sume org akan cakap nak belajar sungguh-sungguh kan .. Tiap tahun azam yang sama.. tapi tiap tengah tahun dah lupa azam ni.. so, untuk meneruskan tradisi ini dengan teruskan azam ni.. sem ni, aku nak belajar dengan org yang sudi mengajar n belajar bersama :)      



 



SOLAT JANGAN TINGGAL~ ops. hihi.. sejak saleha yunus dah tak jadi rumate aku ni.. xde orang dah na jerit2 suh aku solat kalo lambat.."kak munnn.. bangunn" huk  huk (i miss her a lot..) hope dia trus berjaya kan New Zealand <3 ... rumate lagi sorng jarang ada dalam bilik.. uma dekat... so, azam.. masuk waktu, cepat2 la ea :)





BAHAGI MASA~ ni yg susah ni.. banyak sangat nak bahagi.. antara pelajaran, projek kolej, latihan feseni, n ehem ehem.. :P tapi.. i will try my bes..  ni la yg paling penting.. cam dulu terpaksa ponteng kelas kalo penat sangat wat keje.. tahun ni, nk ubah :))  





KURANGKAN MERAYAP~ haha.. ni paling susah. huhu tapi xla.. ni memang patut dikurangkan pon.. sem ni dah la singkat.. kalo aku merayap mesti membazir.. (pergi makan2 je xpe la..hihi) ni kalo pergi setakat nak lepak ke, xtentu hala.. i should stop it.. bukan x boley.. tapi elakkan buang masa.. masa itu emas.. wahhh 










dating set masa ^_^


Apa lagi ekk ?? 



Masa nak tulis tadi, cam banyak.. hihi








ha..




TAK NAK TIDO LAMA2~ huhu.. ni kalo xde kelas mesti tido sampai lewat petang.. ish ish iish... berubah la ea.. kan elok bangun awal, basuh baju (kurangkan gune mesin=jimat) 






lagiii??










emm






NAK JADI SWEET GIRL BOLEY .. ^_^  huhu ( dah xtaw dah ni nak tulis apa ) 




<--- gaye tudung terbaru .. (tetibe) xde kene mengena






















kesimpulannya.. azam n impian adalah satu yang kita fikir, yang kita impikan .. tapi kalo xde usaha , benda ni setakat tulisan n kata-kata je la kan.. hehe


aku ni 2 x 5 je.. 




wish me luck <3






oh yeahhhh~






If you want something you’ve never had, you must be willing to do something you’ve never done.







No comments:

Post a Comment