Saturday, April 9, 2011

'adventure' for dinner

ini sambungan dari entry Muzium of Asian Art




pas balik dari muzium tu kami bertiga (daya, natrah n aku la) gi sambung study kat library.. 


dah petang2 tu x reti2 nak balik dah.. hehe tapi, si dua org ni masih mencari makanan.. n kiteorg pikir nak makan kat mana...


pilihan jawapan:


a. Ayam A1
b. KPS (aku reject awl2.. xsedap)
c. pasar malam kat LRT U (natrah reject awal2, cz bawak beg segala bagai
d. kolej 11 or 12
e. kat 4th sudah




setelah dibincang.. n tanpa persetujuan penuh dari aku, kiteorg gi 11th.. bukan aku malas wahai kawan, tapi aku fikirkan banyak faktor:


1. nak hujan
2. dah petang
3. aku xnak naik bus!!!!


tapi disebabkn dorg ni degil.. so, g je la.. heheheh.. dlm bus, aku majuk!! ngeh2 >,<'


n dalam bus dah start hujan.. hahahaha gerammm... 


bila sampai 11th, apalagi. redah je la.. 


bak kata DAYA ALI " baru adventure"


selamat dorg belanja aku :P nak pujuk la tu :P


x rugi merajuk ^_^


yeayyy time makan.. wah , bnyak tol pilihan makan kan .. kalo lah 4th mcam ni.. ...sigh..


kami makan chicken chop n spaghetti.. yummm yummmm 








thumb up! sedap n murah.. tapi jauh....... :((( 


balik dah malam, so kiteorg naik teksi  cz sure bus xde kan.. 


sampai kolej, cafe kak yah tutup.. heeeeeeeeeeee.....  


hah! kan aku dah cakap makan kat 11th tadi! korunk tak nak dengar... ok  lariiiiiiiii... BYE ^_^








A life without adventure is likely to be unsatisfying, but a life in which adventure is allowed to take whatever form it will is sure to be short ^^

No comments:

Post a Comment