Friday, April 1, 2011

APK~Business time

Every moment is an experience ^_^


::Rabu n Khamis.. 29-30 mac 2011 


::bermula lah hari APK ~Basic of Entrepreneurship Culture~ 
(subjek U) now moment tok budak2 bisnes lak ^^




aku sebagai leader Marketing sangat "sebok" ..n x byk beri komitmen ingin mmohon maap :( tapi aku tebus keje pada hari kejadian ^^


heeeeeeeeee ::DD


aku rasa hepy coz group aku sangat BESt.. although that still hav problem yang datang dari ajk  sebelom n semasa projek berjalan .. biasa r tu, bila ada org x puas hati masa buat keje n bila buat keje lebey ada yg bunyi bunyi lah.. 


as a team , patutnya x ley camni.. biasa la bila uruskan  ramai ahli.. ni baru 25 orang.. bayangkan nak jadi leader tuk bepuluh or beratus orang .. camne?? ni la yang mengajar kita.. :)) 


hari pertama sangat meriah... kawasan jualan cam kat jalan TAR.. sesak orang.. cuaca pon sangat baik.. sebab x hujan, tapi panas giler.. ok la tu.. bagus tuk gerai kami yg menjual eskim ^^


OISHI CORNER ( dalam bahasa JepOn:: sedaP korner )


kiteorang jual nie::



:: sengkuang :: nasi ayam :: nasi lemak :: soya :: choc fruit :: cornetto royal :: milk shake :: 


malas nak citer panjang.. huuhuhu seringkasnya......

WE DID IT!!

cornetto royal yg beharga RM1 telah meletup2.. heee

sangat laris sampai hampir 2k batang eskem habes dijual ^^

n aku sendiri x smpat nak membelinya.. !!

sob sob sob :((


thanx to all my frenz.. 

sume sangat bersemangat.. n kerajinan anda sume terserlah

maaf sebab hari kedua aku xbanyak join sebab pagi ada kelas penting n petang aku g bertanding puisi kat APM

ni buktinye.. heeeeeee.. 



~~~~

nak tengok picture APK ke?? aku dah upload sume kat FB sebenarnya

sape fren list aku silalah bukak di ---> PIC APK 

sronok sebenarnya bniaga ni

kat sane bile dapat belajar cara nak 'ngorat' pelanggan :P

dapat cuci2 mata gak ..heee.. 

bila lagi korang nak jerit2 ramai2 kan..  ^^

bestt!



:: dis is the best moment ::

promote nasi lemak ^^

ni grup CT~ dia wat kedai main game ~

makan makan di belakang gerai

giv a big hand for us!! ^^



<3 <3 <3 <3

untuk pic yang xde, harp maaf sebab aku datang lewat time nie ^^ peace......v






n  now... fuhhh.. .lega bila sume ni dah habes.. rasanya xde apa2 lagi projek n aktiviti yang berat.. 


hope pasni dah ley fokus kat study .. 


hope April ni merupakan minggu serius aku ^^


chaiyok gurl!!




p/s:  Do you know the difference between education and experience? Education is when you read the fine print; experience is what you get when you don't  ^^ 

No comments:

Post a Comment