Thursday, April 14, 2011

Aku tak Lupa

aku mana ada lupa.. 

pandai je cakap aku ni pelupa.. 

ala.. jadual kelas tu, biasa r kalo x hafal kan.. :) dulu sekolah2, boley la ingat kelas pukul bape coz memang xde la kelas kol 12 kan.. tgok ni .. banyakkan nak kene ingat ??



mane aku ingat.. banyak kelas, pastu dewan kuliah pon bukan satu je, mane nak ingat kat mane.. kene lah tgok jadual.. ok, so, aku bukan pelupa~


pasal aku tertinggal kunci bilik tu, bukan pelupa... cuma..  aku tak perasan kunci tu dalam beg.. er... pasal kunci pendua pon tertinggal sekali tu bukan lupa, tapi tak sengaja :))


mane ada aku pelupa.. bukan aku lupa kalo ada keje ke x, tapi saje je aku suh bff aku JAja tolong ingatkan aku kalo aku leka.. bukan lupa pon.. :P


err..


tertinggal charger laptop? henpon? dompet? ala.. saje je tu.. 




+++++++++++++++++++++++++++++++++++


aku: abang, dah siap makann? berapa hinggit mkanan nie?

abg kedai: dah2.. rm16

(aku pon kuarkan duet.. ) tengok? sape kata aku lupa??? aku ingat harga dia rm16 hinggit, aku ingat kuarkan duet nak bayar.. 

dengan bangganye aku melangkah naik ke bilik.. 

ok. payung ada, dompet ada, kunci ada.. 

sape kate aku lupe ha??


OK..


em..

aku turun jap ea kat kedai tadi..........................



























heeeee... :3



















AKU LUPA AMEK MAKANAN!!




aku lupa!! aku lupa!! 

video tuk org lupa cam aku---->  nazmi






eh, aku lupa nak letak link kat ctu.. sini sni :P

:: yu tube ::




The first rule is not to lose. The second rule is not to forget the first rule. ^^

3 comments:

  1. aiyaaaaaaa,....awok nie~~~...hiiii

    ReplyDelete
  2. penyakit lupa adalah satu perkara yg menyeronokkan .. hehehe

    ReplyDelete