Tuesday, April 19, 2011

Mulut

hai adek2.. 


hari nie kak mun nak cerita pasal mulut... 






adek2 taw kan mulut tu apa. 


Mulut merupakan organ badan yang berbentuk bukaan pada badan yang membenarkan sesuatu organisma menerima makanan. >,<" 




apa aku merepek ni.. k straight to the point.. 


aku taw, aku ni pon xlah baik mane pon, tapi, aku ni x jahat ^^


benda yang paling aku x suke berkaitan mulut ni:


bila....




A:    wei mun, x baik lah ko buat tu, nanti org kata apa..


       or


A:    eh B, ko taw x, si Mun tu kan... yada yada yada..  ada ke dia tu.. yada yada yada.. 


B:    oyeke?? ish2 >,<






ehem2... ok.. 


i'm not baik sngat, but kalo aku wat something yg salah pon, aku x libatkan org ..




yang paling aku x puas hati bila.. kalo org yang kata kite tu pon buat benda yang sama.. 


xsalah untuk memberi nasihat.. 


aku bukan lah teruk sngt sampai xley time nasihat.. tapi, kalo dah nasihat ak, 


plis plis plis, kamu jgn nakal.. pliz la jgn wat benda yg kite dah nasihat org tu spya xyah buat..


tapi kite?? 






aduiiiiyaiii... 


whatever... 






k la , adek2 jgn wat cam gitu ea.. jgn buat jahat n jgn kata org.. 


aku suke kalo ada org yg nasihat aku better then org yg cakap belakang or cakap x serupa bikin.. 


same2 lah kite ingat mengingatkan :))


renung2 kan lah ea tuk aku dan kita sume ..




kerana pulut , santan binasa, kerana mulut, badan binasa ^^





ngeee,,, 
saje je borak2 ptg2 ni sebab abg potong pokok still buat bunyi lagu dangdut.. 

bila lah dorg nak habes wat keje.. -_-"

kalo psg ear fon pon bley tembus >,<"

er.. k tido ..mlm smbg study ^^v




We have two ears and one mouth so that we can listen twice as much as we speak.

No comments:

Post a Comment