Tuesday, April 26, 2011

Stress




DONE 3 paper.. (subjek U)

n bersedia tuk exam yang bakal buat aku jeritt , menangis n beruling-guling dalam bilik nie..


stresss..?

sume org pernah stress kan .. malam ni aku nk umumkan yg aku stress.. >,<

bila pikir banyak benda dalam kepala otak ni, orang pon boley cakap sorang2 dengan pokok or kerusi..

selamat aku masih ley kawal emosi ni. cume bila ada yang 'poke' x kene time tu, mmg cari nahas la..


orang yg stress ni dia sensetif ...

cakap sikit pon ley jadi tacing..

so, kalo npk kawan kita stress, pandai lah buat dia snyum, kalo korang pon serabutkan dia, jgn terkjut kalo org2 ni jerit kat ko.. or 'baby' kan ko.. HHAHA


selain tu, org yang stress ni nak kene ada teman, jgn tgalkan dia sorg2 (kalo korunk sayang kwan la) >.< :s

bila dia ada kawan, xde la dia nk cakap dgn pensel kan.... kalo cakap jugak, korunk pndai2 lah larii ea..
hehehe~~


errr.. actually, aku pon in mood stress... T.T  

sebab?

exam n persekitaran kot..  aku baru je balik dari study dgn jaja, n yul kat dewn makan tadi.. aku dah la bru habes exam pgi tadi, pastu nk pokus bnda lain agi.. er.. so stress... :(

kat exam hall tadi... tgu masa nak kuar dewannnnnn! stress lama sgt..


aku ni stress sebab risau kot.. subjek pas ni menakutkan..

xcaya??

try tgok ni....::






gigih.. ^^

2 meja penuh dngn buku n kertas2 bagai segala adui ter ber....
pastu, kalkulator kene pakai DUA.. >,<"

kalkulator finance yg kalo aku jual dapt henpon sebuah..


ok.. dah pukul 4.46..  aku nak teman.. tapi rumate (natrah) dah tidoo..cis.. tgal aku sorg2...

ok.. masih xdapt tido.... T.T


semalam natrah dah layan aku main joget2 dengan Frogie AKIBAT STRESS huhuhuhu ::



video ni xdpt ditayg kan kat blog..

nat pakai seksi sngt.. heeeeeee


frogie joget lagu korea..

xpaham aku..tapi hilang r skit stress..


tapi.. malam nie??






Ok..
so, xreti nak tido ke cik mun.. okie.. i think i need rest..  hope someone will make me smile tomorrow.....




Give your stress wings and let it fly away.

No comments:

Post a Comment