Thursday, September 15, 2011

CUti 1Malaysia yg...

yeayyyy cuti.. !!

ramai yg balik kg..

tetibe aku dpt taw yg my mom pun buat open house raya Jumaat ni..
apalagi ...

kebetulan rumate  aku si Daya Ali pon balik n same duk JB..

dan tanpa plan apa2, balik dari kelas tarian, aku terus kemas baju n balik! sewonokkknye..

aku sebenarnya first time naik bus.. HAHA.. n first time gune touch n go dari kad matrik aku!
(Jakun gilerr )

so, betapa exited nye aku bila xpayah nk beratur pnjg tuk beli tiket ..hehehe~

sume org kat umah aku call cakap aku nk balik.. (sedangkan baru seminggu naik KL) -_-


then,

jeng jeng jeng....

sampai di Bandar Tasik Selatan.....





TICKET SOLD OUT!!!



betapa hancurnye hati kami ini ... kiteorg usha sume kaunter tiket, (dah macam nak balik raye da..)

tapi nmpaknye memang xde rezki.. rasa mcm nak menangis.. 

my dad said: xpela.. ada hikmah la tu..  "nak ayah amek??" (nada sindiran... huk3...)


dengan muka yg sedeyyy dan perut yg lapar , kami melangkah balik... (ayat bapak sedey siot)

kiteorg g makan n tuk lepaskan kesedihan kiteorg.. SHOPPING !!!

aku habeskn duet yg utk beli tiket dgn beli wedges shoes n a spectacles  :P

ni aku buat dialoq picture bwh ni (hayati):

"rmainye..agak2 dapat balik x mlm ni..."

"mama..tiket sume dh habes..yaya nk nges ni...sobs.."

"grrr... geramnye aku kat daya ali" :P

"em...apa lah ibu buat sekrg ek..."
hahaha! amacam? terharu x?? macam drama filem x? sedih kan... :P


iklan jap:
otw balik tadi.. i meet someone at bus stop with a girl.. kantoi sudehhh~
cool beb :P

ok, 
esok dah boley gelakkan Daya Ali basuh baju.. but me at her side .. XDDD

now , korunk dah ley isi tempat kosong tuk tajuk aku tu -_-"

so, terima kaseh Hari Malaysia!!!!!



salam di perantauan. ^^


and...



When we getting sad, we stop being sad and be crazy !!























peace yo! ^_^

No comments:

Post a Comment