Tuesday, September 6, 2011

cuti wa sudah habes bro

CUTI WA SUDAH HABIS BRO!!

Amacam?? genster x wa??


cuti dah nk habes?? kan cuti 4 bulan?? dah habes dah?? bio betuii??

 dush2....!!

ok.. betul.. dah nak habes!!! apa yg aku buat cuti 4 bulan ni??

keje.. cari duet..
err... dulu sebelom cuti ingatkan nak study sikit b4 naik sem.. tp nampaknya.....
err...tak nampak rasanye.... huk3...

esok aku g amik balance gaji aku yg terakhir.. bos ak yg baik hati ni kata, dia kira gaji aku penuh, even aku dtg ke x  bulan ni... pastu, siap tmbah duit belanja nk g belajar.. fuyyooo... tenkiuk2..  bos dah kene ubat pengasih aku.. hee.... x x... ak ni yg rajin.. tu yg dia syg.. (PERASANNN)


so, ap yg ak buat sekrg tuk habiskan sisa2 cuti nie.. ??

==> baju baju separuh dah gulung2 masuk beg .. (natrah pnye ajaran suh gulung bju2) :P

==> brg2 dah list kn dah nak bwk ap, nak beli ap..

emmm.. arghhh .. ak xnak balik UM.... tp.... em, tp arwah dah pesan suh ak hbeskn study.. !
so, i MUST finish it!! For you Muhd Mujahid...

tapi kan... cuti aku x best.. :(((

tp ni lah namanya ujian.. sape taw , di sebalik sume ni tersedia sesuatu...

aku berat nk tgal kn ibu... slmat ada Along.. ak percaya yg dia akn jaga family dgn baik..

ni lah je tgl my bro yg menceriakn family..
 ciet tunjuk nfon baru!

cpt la ak habes study tuk jaga ibu ayah lak..

sementara dorg masih ada.......

wish my mom heppy owazz... luv u olls


CUTI OH CUTI... selamat tgal CUTI PANJANG.. 
http://www.smileycodes.info

Selamat datang HARI YG SIBUK -_-
http://www.smileycodes.info


cuti dah habis.. perjuangan belum selesai.. ^^

2 comments: