Thursday, September 22, 2011

Dia 23tahun

KALAU....


kalau Dia ada, umur dia sekarang 23 tahun..

kalau Dia ada, dia dah bertunang..

kalau Dia ada, aku boley peluk dia.. cium dia, pandang dia.. dan cakap

SELAMAT HARI LAHIR ANGAH!!



tapi sume tu KALAU..




Aku rinduuu ko boley x??!!!!!!!











Ya Allah....
Aku xdapat bendung rasa rindu hari ni......pada sape aku nak cerita? aku xnak menangis pada ayah n ibu.. aku xnak diaorg risau n sedih..  Hanya Allah tahu betapa mendalamnye rasa rindu ni....
Tangisan aku xmampu merubah qada' n qadar Allah.. Tapi aku cume hambamu yg lemah.. yg sentiasa leka.. sentiasa membuat silap.. bila ujian yg berat ni menimpa, aku lemah.. rapuh.. tak berdaya.. cepatnye dia pergi... :(  Kau bawa dia pergi seperti Kau ambil salah satu Nyawa aku pergi.. tak pernah aku duga ini ujianMu.. ujian yg paling besar dalam hidup ni.. Walau aku menangis air mata darah sekalipun, xmungkin angah kembali.. aku tahu.. tapi apalh daya aku.. Banyak yg aku idamkan bersama dia.. xsempat dia nak tgok aku konvo, xsempat dia nak tgok aku kawin......Angah... :'( Aku kuat untuk teruskn belajar di UM ni pun disebabkan oleh arwah angah.. Ikutkan hati ni, xberdaya dah nak teruskan.. Hari ni , di hari lahirnye Muhd Mujahid b Mukhzam, 22sept1988.. aku seperti rasakan dia disisi.. tengah pandang aku.. tengah senyum pada aku.. :') Yang indahnya, Aku xpernah rasa dia xde.. aku rasa seolah2 dia pergi keje xbalik lagi.. aku kat UM dia kat rumah.. dia sentiasa HIDUP dalam hati aku.. Cume malam ni, aku teringin sangattt nak jumpa dia untuk ucapkan Slmat Hari Lahir Angah! .. bila xmmpu untuk mesej, call, or jumpa dia, baru aku sedar yg dia dah pergi.............. ... buat selama-lamanya......
Hanya bacaan yasinn dan doa yg dapat kakak hadiahkan untuk angah sempena hari lahir angah.. Kakak doakn semoga angah sentiasa gembira, ditempatkan dikalngan org2 yang soleh, dijauhkan dari azab api neraka... InsyaAllah kite ditemukan di sana.. amin. ..




Alfatehah... ..

2 comments: